خرید عمده ترشک و لواشک در ایران

خرید عمده ترشک و لواشک در ایران به خاطر صرفه جویی که در وقت و همچنین هزینه ها دارد، مورد استقبال است، رونق خرید و فروش عمده سبب شده راهکارهای مختلفی برای ارتباط میان مشتری و تامین کننده ایجاد شود به غیر روشهای سنتی که خریدار باید از شهرهای دورتر خود را به محل تولید می رساند و یا از نمایندگی های مستقر در برخی شهرها کمک می گرفت، امروزه به روش های غیرحضوری خرید با مزایای عالی رسیده ایم.

خرید عمده ترشک و لواشک

لواشک هفت میوه

ترشک و لواشک ها مزه های گوناگونی دارند و می توانند با طعم های رایجی مانند آلوچه، زردالو و انار وجود داشته باشند، البته این محصولات خوشمزه با ترکیبی از میوه جات مختلف هم بدست می آیند مثلا لواشک های  هفت میوه.

هفت میوه فقط یک اصطلاح است و لواشک های ترکیبی با تعداد و نوع میوه های مختلفی درست می شوند.

  • انواع آلو
  • ذغال اخته
  • قیسی
  • سیب
  • گیلاس
  • آلبالو
  • کیوی
  • آناناس
  • انبه

وجود هر یک از این مواد اولیه باعث می شود که این لواشک ها و ترشک ها، ترشی مختلفی داشته باشند.

خرید عمده ترشک و لواشک

پخش آلوچه و لواشک صنعتی

ترشک آلوچه از ترشیجات خوشمزه و قدیمی در نواحی شمالی کشور ما از اذربایجان تا گلستان است در گذشته این ترشک خوشمزه در منازل، با استفاده از آلوچه های تازه و یا میوه خشک شده آن درست می شد و با ترکیب با نمک به یک مخلوط ترش و شور فوق العاده برای خوش مزه تر کردن خورش ها و پلوها تبدیل می شد ولی امروزه کارخانه ترشک و لواشک همین محصول را با بهترین کیفیت و در کمیت صنعتی تولید و در اقصی نقاط ایران پخش می کند.

پخش آلوچه و لواشک صنعتی ایران علاوه بر بازار پررونق داخلی به کشورهای زیادی در دنیا صادر می شود، ترشک و آلوچه ایران، در دنیا پرطرفدار و محبوب است.

 

خرید عمده ترشک و لواشک

نمایندگی ترشک کارخانه

ترشک و لواشک تنقلات خوشمزه ای هستند که پایه و اصالت ایرانی دارند و میزان تقاضای زیادی که در بازار ایران وجود دارد بسیاری از فروشندگان را برای خرید و فروش این محصولات پرسود ترغیب می کنند.

خرید عمده ترشک و لواشک در ایران، از طریق نمایندگی ترشک کارخانه های صنعتی امکان پذیر است، امروزه صدها و شرکت در نقاط مختلف کشور، انواع لواشک و ترشک در برند های گوناگون را مستقیما از کارخانه به مشتری عرضه می کنند و یا برای فروش در اختیار شرکت پخش مواد خوراکی در کشور قرار می دهند، این شرکت ها کار توزیع محصولات را بین خرده فروشان در سطح شهر انجام می دهند.

خرید عمده ترشک و لواشک

قیمت خرید عمده ترشک

طبیعتا که یکی از مهمترین مواردی که بر قیمت خرید عمده ترشک و لواشک تاثیر می گذارد، مواد اولیه مورد استفاده در آن است، کیفیت میوه جات و خشکباری که در کارخانجات و تولیدی ها استفاده می شود بر روی مرغوبیت نهایی ترشک و لواشک تاثیر می گذارد، طعم، ظاهر و بسته بندی  محصول که قیمت ترشک و لواشک در بازار را تعیین می کند در ارتباط مستقیم با سلامت و تر و تازگی میوه هاست.

میوه های رسیده، سالم و با رنگ طبیعی بهترین کیفیت را دارند، مثلا آلوچه هایی که در تهیه ترشک استفاده می شوند اگر رسیده و سالم باشند خیلی با ترشک هایی که با آلوچه های خراب و کرم زده تهیه می شوند، دارد، ترشک آلوچه نامرغوب بدرنگ و تلخ است و فروش خوبی هم در بازار ندارد.

خرید عمده ترشک و لواشک

انواع لواشک و ترشک در کشور

انواع لواشک و ترشک در کشور به صورت فله ای تولید و در پت های بزگ 10 و 15 کیلویی به دست مشتری می رسد، همه انواع و اقسام محصولات مشتری خاص خود را دارند ون که هریک طعم و مزه منحصر به فردی دارند و از طیف خیلی ترش تا ترشک های شیرین دیده می شود در کنار آن خواص هر یک از این ترشک و لواشک ها متمایز است، مثلا ترشک آلوچه بسیار اشتهاآور است و برای درمان انگل های گوارشی فایده زیادی دارد ولی نباید از خرید ترشک های بهداشتی غافل شویم.

پخش آلوچه و لواشک باکیفیت تقریبا در همه جای کشور انجام پذیر است و خوشبختانه خرید عمده ترشک و لواشک در نقاط دور از مراکز تولید از طریق مراکز غیر حضوری و آنلاین، حل شدنی است.

 

خرید عمده ترشک و لواشک

فروش بسته بندی ترشک و لواشک

یک بخش زیاد از خرید عمده ترشک و لواشک کشور مربوط به فروش بسته بندی ترشک و لواشک است، کارخانجات صنعتی ترشک و لواشک محصولات خوشمزه را در بسته بندی های متفاوت از تافی های چند گرمی تا باکس لواشک پذیرایی تولید می کنند، در زندگی امروز مردم خرید محصولات بسته بندی را ترجیح می دهند، اهمیت به موارد بهداشتی و سلامتی فردی سبب شده بسیاری از افراد از مصرف محصول فله خودداری کنند البته نباید از تاثیر عمیقی که شیوع کرونا بر ترس عمومی مردم گذاشته است، بگذریم، ضمن اینکه بسته بندی های لواشک قابلیت نگهداری در یک زمان طولانی را دارند و به راحتی می شود آنها در قفسه های فروشگاه بدون نگرانی نگهداشت.

پخش آلوچه و لواشک در ظرف های پلاستیکی کوچک در اکثر فروشگاه ها و سوپرمارکت ها وجود دارد.

خرید عمده ترشک و لواشک

مرکز خرید عمده ترشک و لواشک

مرکز خرید عمده ترشک و لواشک کشور با یک پراکندگی گسترده در کشور وجود دارد، بزرگترین تولید کننده این دسته محصولات در ایران وجود دارند و بیشترین نقطه تجمع این کارخانجات در مناطق آذربایجان است ولی شهرهای مختلف دیگری در مشهد، شمال و تهران، تولیدی های خانگی و صنعتی دارند.

گسترش خطوط حمل و نقل و ارتباط وسیع در چهار گوشه ایران زمینه پخش آلوچه و لواشک این مناطق به بقیه شهرهای ایران را فراهم کرده است، خرید و فروش عمده هر محصولی برای خرید ارزانتر آن محصول لازم است به خصوص اگر محل تحویل از مرکز تامین دور باشد، هزینه های حمل و نقل بسیار زیاد است و خرید عمده و یکجا محصول منطقی ترین کار است.

خرید عمده ترشک و لواشک

خرید و فروش آنلاین ترشک و لواشک

در این چند سال اخیر، از خرید و فروش آنلاین ترشک و لواشک در بازار ترشیجات ایران استقبال زیادی شده است و انجام همه مراحل زیر در سایت های فروش امکان دارد:

  • معرفی
  • تبلیغات
  • سفارش
  • پخش
  • و فروش

شرکت های اینترنتی معمولا نقش نمایندگی غیر حضوری تولیدکننده ها را به عهده دارند و خرید عمده، مستقیم و ارزان را برای مشتریان میسر کرده است.

پخش آلوچه و لواشک با این روش، سریع ترین شیوه ممکن در کشور برای خدمت رسانی به خریداران است.

اگر قصد خرید عمده ترشک و لواشک از درب کارخانه را دارید، با مجموعه معتبر زرتوشه در ارتباط باشید.

جهت مشاوره با کارشناس زرتوشه از طریق تلفن یا واتساپ با ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما