فروش سرکه سیب خانگی ارگانیک

فروش سرکه سیب خانگی ارگانیک، در مراکز فروش مواد خوراکی طبیعی رواج زیادی دارد، مرکز خرید سرکه سیب خانگی را به صورت حضوری در اماکن فروش محصولات خانگی و یا عطاری وجود دارد ولی فروشگاه های اینترنتی از جدیدترین و مهم ترین مراکز عرضه سرکه سیب طبیعی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشند.

فروش سرکه سیب خانگی

جایگاه ایران در تولید سیب

سیب یکی از مهم ترین محصول باغی در تمام دنیاست و سالانه حدود 50 میلیون تن سیب در جهان تولید می شود البته بیش از نیمی از این تولید گسترده تنها در ده کشور دنیا انجام می شود که کشور ایران هم یکی از آنهاست، تولید 4 میلیون تن انواع سیب در ایران، کشور ما را به یک صادر کننده سیب و تولیدکننده فرآورده های آن مانند سرکه سیب نموده است، آذربایجان و اصفهان قطب های اصلی تولید سیب کشور هستند البته در سال های اخیر به خاطر مشکلات ناشی از خشکسالی و گرمایش زیاد نوساناتی در تولید وجود داشته است ولی هنوز سیب بیشترین درصد محصول باغی ایران است.

فروش سرکه سیب خانگی

تولید سرکه سیب خانگی

سرکه در آشپزی استفاده زیادی دارد و از متنوع ترین چاشنی جات است:

  • سرکه سیب
  • سرکه انگور
  • سرکه خرمالو
  • سرکه هلو

سرکه جات علاوه بر اینکه در غذا ها مزه دهنده هستند خواص درمانی فوق العاده ای دارند بالاخص که به عنوان یک ضد نفخ موثر استفاده می شود. سرکه سیب هم به شکل خانگی قابل تهیه است و هم در کارخانه سرکه سازی تولید می شود در تولید و فروش سرکه سیب خانگی به صورت سنتی از تخمیر الکل موجود در میوه سیب و تبدیل آن به سرکه استفاده می شود ولی کارخانجات از  تزریق مستقیم اتانول به آب سیب یا تفاله آن هم بهره می برند.

فروش سرکه سیب خانگی

خواص سرکه سیب خانگی

در این میان سرکه سیب خانگی از مفید ترین سرکه هاست و آن را دارویی طبیعی و همه کاره می دانند و مصرف روزانه آن تاکید می شود.

فروش سرکه سیب خانگی در کشور ما در مراکز مختلفی صورت می گیرد ولی یکبار تهیه سرکه سیب در منزل به شما طعم و مزه ای تکرار نشدنی می دهد، سرکه سیب برای کسانی که آلرژی دارند یک داروی طبیعی است، سرکه سیب با وجود داشتن آنتی هیستامین کمک زیادی به برطرف کردن علایم آزار دهنده ای مثل آبریزش بینی و چشم می کند.

استفاده از سرکه سیب خانگی برای تهیه شربت سکنجبین و مصرف روزانه آن در تخفیف این علامت ها معجزه می کند.

فروش سرکه سیب خانگی

فروش ارزان سرکه سیب خانگی

استفاده از سرکه سیب خانگی در زمینه های مختلفی افزایش پیدا کرده است، بویژه به خاطر عدم استفاده از نگهدارنده ها و خواص ضد عفونی کنندگی سرکه سیب خانگی به شدت مورد توجه عموم است،  فروش ارزان سرکه سیب خانگی به شیوه های مختلفی قابل انجام است:

  • ارتباط مستقیم با مصرف کننده
  • فروش عمده و یکجا محصول
  • فروش فله ای سرکه خانگی
  • و فروش در سطح وسیع تر از طریق سایت های مجازی

خرید سرکه سیب خانگی که به وفور در تولیدی های مطمئن خانگی تهیه می شود، امکان پذیر است ولی به صورت سنتی برای تولید سرکه سیب خانگی در منزل هم راه ساده ای در پیش دارید.

فروش سرکه سیب خانگی

طرز تهیه سرکه سیب خانگی

  • سیب 3 کیلو
  • نمک و شکر هرکدام 2 قاشق غذا خوری
  • نخود 15 دانه
  • آب جوشیده خنک شده به مقدار لازم
  • سرکه 2 فنجان

سیب های خرد شده را در ظرف ریخته و  همزمان نخود، شکر، نمک و سرکه را ترکیب و روی سیب ها می ریزیم و آب را در ظرف می ریزیم، نباید ظرف را از آب پر کنیم و باید دارای فضای خالی باشد، ترکیب را کاملا هم بزنید و در ظرف  بدون هیچ راه هوایی را کاملا ببندید و در مکانی گرم و دور از نور نگه دارید در هفته اول بهصورت روزانه مخلوط را زیر و رو کنید و در هفته دوم به هیچ عنوان درب ظرف را باز نکنید.

این مخلوط حدود 2 ماه زمان نیاز دارد تا کاملا به سرکه تبدیل شود در نهایت آنرا با یک پارچه مناسب صاف می کنیم و سرکه را استخراج می کنیم.

فروش سرکه سیب خانگی

قیمت سرکه سیب خانگی در عطاری

ایران یک تولید کننده برتر سیب در دنیا محسوب می شود و تقریبا در بیشتر استان های کشور باغ های سیب را می بینیم صنایع سرکه سازی چه به صورت صنعتی و چه در تولیدی های خانگی یک فرصت مغتنم و درآمدزا برای تولید کنندگان سیب کشور هستند، معمولا با کیفیت ترین و خوش ظاهر ترین سیب ها برای فروش در بازار میوه انتخاب و به فروش می رسند ولی همیشه هزاران کیلو سیب های درجه دو، متوسط و کوچک وجود دارند که از لحاظ کیفیت تفاوتی ندارند و به راحتی می توان از آنها در صنایع سرکه سازی استفاده نمود.

قیمت سرکه سیب خانگی در عطاری به صورت مستقیم از افزایش قیمت سیب در کشور متاثر است و نسبت به قیمت محصول در سال های قبل بیشتر شده است، خرید سرکه سیب خانگی عمده می تواند با قیمتی کمتر در اختیار مشتری قرار بگیرد.

برای اطلاع از قیمت فروش سرکه سیب خانگی با زرتوشه در تماس باشید.

فروش سرکه سیب خانگی

فروش سرکه سیب خانگی 100 درصد طبیعی

فروش سرکه سیب خانگی 100 درصد طبیعی به صورت عمده در بازار سرکه کشور انجام می گیرد، در حال حاضر افراد زیادی در منازل خود به تهیه و فروش سرکه سیب خانگی مشغول هستند، تولید سرکه در خانه شغلی زود بازده و کم دردسر است که بدون نیاز به هیچ سرمایه گذاری و تجهیزات خاصی امکان دارد و اتفاقا بازار فروش مطمئن و قابل توجهی هم در بازار ایران دارد.

مرکز سرکه سیب خانگی در شهرهایی که تولید سیب بالایی دارند، وجود دارد.

این نوع سرکه صد درصد طبیعی کاملا از شیوه تخمیری و قند طبیعی سیب استفاده می شود و خواص منحصر به فردی در مقایسه با محصولات کارخانه ای دارد.

فروش سرکه سیب خانگی

فروش اینترنتی سرکه سیب خانگی

در چند سال اخیر توجه عموم به استفاده از مواد خوراکی طبیعی، ارگانیک و خانگی جلب شده است تا بیشترین استفاده ممکن از خواص آن بهره مند شوند ولی متاسفانه در همه نقاط کشور مرکز سرکه سیب خانگی در دسترس نیست ولی خوشبختانه مراکز مجازی و اینترنتی تبدیل به یک راه ارتباطی راحت میان تامین کنندگان خانگی و خریداران شده اند.

مجموعه زرتوشه مرکز خرید و فروش انواع سرکه خانگی و صنعتی بهداشتی به صورت عمده می باشد، زرتوشه فروش اینترنتی سرکه سیب خانگی را مستقیما از درب تولیدی به مصرف کننده می رساند و محصول را بدون هزینه های واسطه و دلالی در اختیار مشتری می گذارد.

جهت خرید سرکه سیب خانگی عمده از زرتوشه، از طریق تلفن یا واتساپ با ما در تماس باشید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما