فروش شوریجات در تهران بصورت عمده

فروش شوریجات در تهران بصورت عمده توسط مراکز معتبر شوریجات و شرکت های نمایندگی فروش ترشیجات در سطح شهر تهران انجام میگیرد.
مراکزهایی که بیشتر خرید عمده میکنند مراکزهای پذیرایی و فست فودها هستند.که در تهران میتوانند بصورت حضوری از مراکزها و فروشگاه ها معتبر ترشیجات خرید کنند.
اما کسانیکه ساکن تهران نیستند میتوانند از نمایندگان فروش شوریجات در تهران که قیمت و کیفیت محصولات تضمین شده است خرید کنند.

فروش شوریجات در تهران

مرکز پخش شوریجات خانگی در شهر تهران

مرکز پخش شوریجات خانگی در شهر تهران نمایندگان فروش شوریجات در تهران هستند که شرکت زرتوشه با سابقه کاری بالا و دارای نشان سیب سلامت هم جز این نمایندگان فروش شوریجات در تهران است.
تجربه ثابت کرده که محصولات خانگی نسبت به صنعتی از فروش بالایی برخوردار است.
بر همین اساس شرکت زرتوشه به محصولات خانگی اهمیت ویژه ای میدهد.
سالن های پذیرایی یا فست فودها که قصد خرید شوریجات خانگی دارند میتوانند با خیال راحت و اطمینان از قیمت و کیفیت از ما خرید کنند و برای اطلاعات بیشتر میتوانند از مشاوران ما که در زمینه فروش ترشیجات در تهران فعالیت میکنند تماس حاصل نمایند.

فروش شوریجات در تهران

خرید و فروش انواع شوریجات در تهران

مرکز هایی در سطح شهر تهران وجود دارد که بصورت تخصصی به خرید و فروش انواع و اقسام شوریجات میپردازند. و این مراکزها  برای فروش شوریجات خود آن ها را به دید مشتریان قرار میدهند . و افراد که قصد خرید دارند مقداری از شوریجات را که بعنوان تستر در اختیار آنها قرار میدهند امتحان میکنند . و زمانیکه مشتریان از کیفیت آن اطمینان حاصل کردند میتوانند بصورت عمده یا خرده از انواع شوریجات خرید کنند.

فروش شوریجات در تهران

فروش اینترنتی انواع شوریجات با کیفیت در تهران

بیشتر ما برای خرید وسایل مورد نیاز خود به بازار میرویم و هزینه و وقت صرف میکنیم تا خرید خود را انجام دهیم.
هنوز بسیاری از افراد نمیدانند که میتوانند بیشتر وسایل مورد نیاز خود را از بازارهای اینترنتی خرید کنند.
لازمه یکبار هم شده از بازارهای اینترنتی خرید کنید تا هم طعم آسان بودن خرید را از بازارهای اینترنتی و هم زود خرید کردن را بچشید.
زمانیکه به فروشگاه ها و شرکت های که فروش اینترنتی شوریجات دارند مراجعه میکنیم میبینیم که انواع و اقسام شوریجات در این فروشگاه های اینترنتی وجود دارد و حتی طرز تهیه درست کردنشان و مزیت ها و فواید های آن ها را هم در این سایت ها میتوانیم مشاهده کنیم.
و با مراجعه به این سایت های اینترنتی متوجه میشویم که خرید اینترنتی مزیت هایی بدنبال دارد:

  1. اطلاعات بیشتری از محصول کسب میکنیم.
  2. در زمان خود صرفه جویی میکنیم.
  3. قیمت و کیفیت آن کاملا تضمین شده است.

فروش شوریجات در تهران

روش تولید کلم شور به روش خانگی

برای درست کردن کلم شور میتوانیم در کنارش از هویچ ،کرفس و خیار استفاده کنیم . فصلی که افراد بیشتر به درست کردن کلم شور میپردازند فصل پاییز است. زیرا فصل پاییز فصلی است که همه نوع سبزیجات و صیفیجات یافت میشود.
مواد لازم:

  1. گل کلم : یک کیلو
  2. هویچ : نیم کیلو
  3. خیار : نیم کیلو
  4. کرفس : نیم کیلو
  5. نمک : به مقدار لازم
  6. ترخون تازه :300گرم
  7. سیر :4_6 حبه
  8. سرکه سفید : به مقدار لازم
  9. فلفل سبز :100 گرم

طرز تهیه کلم شور خانگی :

مرحله اول :
گل کلم را از هم جدا کرده و کرفس، هویچ و خیار را تمیز کرده و حلقه ای خرد میکنیم و تمییز میشوییم و بر روی پارچها ای پهن میکنیم تا کاملا آب آنها گرفته شود.
مرحله دوم :
آب را در نمک بجوشانید . به ازای هر لیوان آب یک قاشق غذاخوری نمک اضافه کنید.اگر پرنمک شد اشکال ندارد اما اگر کم نمک باشد باعث کپک زدن شور میشود.
مرحله سوم :
زمانیکه آب و نمک به جوش آمد سرکه را اضافه کنید. به ازای یک لیر آب نصف لیوان سرکه اضافه کنید. شعله را خاموش کنید و صبر کنید تا خنک شود.
مرحله چهارم :
تمام مواد را در ظرفی که در آن شور میخواهیم بریزیم میچینیم و ترخون ، سیر و فلفل را لابه لا مواد میگذاریم. آب خنک شده را به مواد اضافه میکنیم تاجایی که تمام مواد از آب پر شود و بهتر است روی آن را با برگ کرفس بپوشانید تا هوای بیرون به داخل نرود.
در جای خنک نگهداری کنید و بعد چند هفته قابل مصرف است.
نکته : برای خوش طعم شدن شورتان میتوانید از چند برگ کرفس در شور استفاده کنید.
نکته : اگر خیارتان قلمی بود نیاز به خرد کردن نیست و همانگونه به شور اضافه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما