فروش خیارشور حلبی با ارزانترین قیمت

فروش خیارشور حلبی با ارزانترین قیمت در شهرهایی که در آنجا خیار کشت میشود امکان پذیر میباشد. اگر به دنبال خرید خیار شور حلبی به صورت عمده هستید می توانید به مراکز معتبر این محصول در سراسر کشور مراجعه کنید که در این مکان ها ارزانترین خیار شور با طعم های بسیار خوشمزه در اختیار مشتریان قرار میگیرد.
فروش خیارشور حلبی بیشتر برای مصارف رستوران ها و ساندویچی ها بکار می رود زیرا قیمت تمام شده ساندویچ ها و غذاهایی که به مشتری تحویل داده میشود ارزانتر تمام میشود. در این بین هم فروشنده رضایت کامل دارد و هم خریدار.

فروش خیارشور حلبی

فروش اینترنتی خیارشور حلبی در تهران

فروش اینترنتی خیارشور حلبی در تهران از طریق فروشگاه های معتبر در شهر تهران و سایر شهرستان های استان تهران به فروش میرسد که کیفیت خیارشور حلبی بر روی قیمت محصول اثر مستقیمی دارد. فروش خیارشور حلبی در بازار ، هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی انجام میگردد.
 فروش خیارشور حلبی به صورت اینترنتی در بعضی از فروشگاه ها بصورت آنلاین به فروش میرسد که فروشنده سود بیشتری میکند. در فروش خیارشور حلبی به صورت آنلاین نیازی به داشتن دفتر فروش گران قیمت در بهترین مکان شهر نمیباشد به همین دلیل هزینه های کمتری را فروشنده متقبل میشود و با قیمت ارزانتری خیارشور حلبی را بفروش میرساند.

فروش خیارشور حلبی

روش تهیه خیارشور تخمیری خانگی

برای تهیه خیارشور تخمیری خانگی باید از خیار ریز و سبزی های معطر که طعم بهتری به آن خواهد داد استفاده کرد.
مواد لازم برای تهیه خیارشور تخمیری خانگی به شرح ذیل میباشد:

1.     خیار ریز : یک کیلو             
2.      سنگ نمک : به مقدار لازم
3.     سرکه : نصف لیوان       
4.     سیر :4حبه   
5.       فلفل سبز : 3-5 عدد
6.     شوید تازه :100گرم   
7.        ترخون:100گرم   
ابتدا خیار ، سبزیجات معطر ، فلفل و سیر را می شوییم و کاملا آب آن را می گیریم . بعد  آنها را خشک می کنیم که اگر خشک نشود باعث کپک زدن خیار شور می شود .این امر بسیار مهم میباشد و تولید کنندگان خیارشور تخمیری خانگی میبایست به این نکته توجه کنند.
سپس خیار ها را داخل ظرف منتقل می کنیم و لابه لای آن سیر ،  فلفل و سبزی قرار می دهیم. بعد سرکه ، نمک و آب را با هم مخلوط کرده و بگذارید کمی بجوشد . در نهایت محلول بجوش آمده را از روی شعله بردارید تا خنک شود و بعد محلول حاصله را به خیار اضافه کنید. در ظرف را محکم ببندید تا هوای بیرون به داخل ان نرود و در یک جای خنک نگهداری کنید وزیر ظرف را یک بشقاب گذاشته. زیرا بر اثر تخمیر حجم مواد افزایش پیدا می کند و از ظرف بیرون می ریزد.

چند نکته:

1.     برای اینکه زمان بیشتری خیارشور بماند مقدار نمک و سیر را افزایش دهید.
2.     دمای آبی که از محلول بدست می آید  و قرار است روی خیارشور ریخته شود بسیار مهم است. این آب نباید نه خیلی گرم باشد و نه خیلی سرد ، بطوریکه انگشتمان را در آن قرار دادیم انگشت نسوزد.
3.     بهتر است از سنگ نمک استفاده کنید زیرا نمک معمولی خیار را نرم خواهد کرد و کیفیت ان را کمتر میکند.

فروش خیارشور حلبی

مزایای خرید عمده خیارشور با بسته بندی حلبی

خرید و فروش خیارشور حلبی یا توجه به تولید خیاشور کارخانه در حلب در اندازه های مناسب بسته بندی شده و به مشتریان عرضه می شود. خرید و فروش خیارشور حلبی با بسته بندی حلبی مزیت هایی دارد که عبارتند از:

1.     خیارشور با بسته بندی حلبی موجب حمل و نقل بهتری میباشد و برای صادرات به کشور های دیگر مناسب تر است.
2.     بعد از مصرف خیار شور حلبی ,حلب فلزی آن بازیافت شده و نسبت به سایر بسته بندی ها به طبیعت آسیب کمتری می رساند .
3.     بسته بندی حلبی به دلیل مقاوم بودن از نفوذ هوای بیرون به داخل آن جلوگیری کرده و همین امر باعث می شود تا خیار ماندگاری بیشتری داشته باشد.

فروش خیارشور حلبی

انواع خیار جهت تهیه خیارشور حلبی

خیار از خانواده کدو قلیایی است که به سه دسته طبقه بندی می شود:

1.خیار مجلسی
2.خیار مخصوص خیارشور
3.خیار بی دانه
که به شکل ها و رنگ های مختلفی مانند سبز، قرمز و … هستند.
برای تهیه خیارشور حلبی باید از نوع خیار مخصوص خیارشور استفاده کرد که این خیارها ریز و بوته ای هستند و اندازه آن ها معمولا از دو اینچ بیشتر نیست. این نوع خیار برای تهیه خیارشور حلبی بسیار عالیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما