خرید و فروش انواع ترشی بندری

خرید و فروش انواع ترشی بندری به عنوان چاشنی غذا ها پر رونق است افرادی که چاشنی های تند را دوست دارند خریداران اصلی در فروش انواع ترشی بندری هستند. تهیه ترشی بندری بسیار شبیه تهیه ترشی مخلوط است با این تفاوت که دارای رب انار و تمر هندی است.

خرید و فروش انواع ترشی بندری

ترشی بندری اصیل

ترشی بندری اصیل بسیار تند و تیز است و برای تهیه آن حتما از فلفل استفاده می‌شود در بازار خرید و فروش انواع ترشی بندری، انواع متفاوتی از ترشی بندری ارائه می‌شود در ادامه طرز تهیه پرفروش ترین نوع آن را در فروش انواع ترشی بندری بیان می‌کنیم.

خرید و فروش انواع ترشی بندری

طرز تهیه ترشی بندری

برای تهیه ترشی بندری تمام سبزیجات این ترشی را در غذا ساز خرد کنید. سبزیجات شامل خیار، هویج، گل کلم، سیر، بادمجان فلفل های سبز است. سایر سبزیجات معطر را شسته و خشک کنید سپس به صورت ریز ریز خرد کنید.
موسیرهای خیس خورده را خرد کنید و روی مواد بریزید. تمر هندی باید چند ساعت قبل در سرکه خیس بخورد و سپس آن را از صافی عبور داده تا هسته های آن جدا شود.
پوره گوجه فرنگی را با نمک بجوشانید تا غلیظ شود اکنون یکی یکی مواد را به پوره گوجه فرنگی اضافه کنید و اجازه دهید مواد با هم چند دقیقه بجوشد وقتی سبزیجات نرم شدند رب انار، رب گوجه فرنگی و تمرهندی را اضافه کنید.
۱ تا ۲ لیوان سرکه به مواد اضافه کرده بگذارید غلیظ شودوقتی به غلظت مورد نظر رسید از روی حرارت بردارید و ادویه های ترشی را به آن بزنید. پس از سرد شدن مواد را در ظروف شیشه ای و بعد از دو روز میل کنید.

خرید و فروش انواع ترشی بندری

چند نکته درباره خرید و فروش انواع ترشی بندری

اگر بخواهید در خرید و فروش انواع ترشی بندری بهترین انتخاب را داشته باشید باید به نکاتی درباره تهیه ترشی دقت کنید. به طور مثال بسیاری از افراد برای تهیه ترشی بندری رب انار و تمر هندی استفاده نمی‌کنند زیرا نمی خواهند رنگ قرمز این ترشی با اضافه کردن رب انار و تمر هندی تیره شود.
ولی توصیه ما این است که این دو چاشنی را به هیچ عنوان حذف نکنید زیرا طعم بی نظیری به ترشی بندری شما می‌دهند.
اگر می‌خواهید این ترشی را در فصل پاییز تهیه کنید دلیل گران بودن گوجه فرنگی در این فصل می‌توانید از آب گوجه فرنگی که در فصل تابستان فریزر کرده‌اید استفاده کنید و یا از آب گوجه فرنگی آماده که در بازار خرید و فروش انواع ترشی بندری نیز یافت می شود، استفاده کنید.
اگر تا به حال طعم ترشی بندری را نچشیده اید توصیه ما به شما این است که این ترشی را به مقدار کم تهیه کنید اگر با ذائقه تان متناسب بود سپس آن را در حجم های بیشتری تهیه کنید.
در صورت داشتن هرگونه سوال و اطلاعاتی درباره انواع ترشی بندری می‌توانید از نظرات کارشناسان ما بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما