ترشی مخلوط 10 کیلویی منحصر به فرد

در طول دهه های اخیر توانسته ایم با ارتباط مداوم با مشتری ها و استفاده کننده ها طعم مورد نظر مصرف کنندگان را پیدا کنیم و محصولاتی مثل ترشی مخلوط ده کیلویی درست کنیم که مزه ای منحصر به فرد برای تان به یادگار بگذاریم .

ترشی مخلوط

فروش ترشی مخلوط 10 کیلویی منحصر به فرد

ترشی مخلوط ده کیلویی و شورجات تهیه شده در کمپانی های مختلف به خاطر داشتن تنوع ، مزه ای اصیل همراه با مرغوبیت منحصر به فرد می تواند مکمل بسیار خوبی برای سفره های شما باشد .

ترشیجات و شورجات از مواد اولیه تازه و درجه یک ، در طول یک فرآیند خاص که برگرفته از تجربه چندین ساله ماست و بدون افزودن مواد شیمیایی تولید می شوند و به همین دلیل است که افتخار داریم طعمی دلپسند و واقعی را به عنوان یک چاشنی در کنار سفره هایتان زنده نمائیم .

ترشی مخلوط

مرکز فروش ترشی مخلوط با شرایط خاص

ترشی مخلوط ، چاشنی متناسب با ذائقه ی همگی در وزن های ده کیلویی ، در کشور تولید می شود . مرکز های فروش زیادی وجود دارد که ارایه کننده ی این چاشنی خوش مزه اند .

از قدیم ترشی چاشنی معروف ایرانی ها است . همین کار منجر به پیدایش مرکز های فروش ترشی مخلوط با شرایط خاص شده و بازار رقابت بین این ‌مرکز ها خیلی گرم شده است .

قدمت ترشی انداختن به خیلی وقت پیش بر می گردد . وقتی که برای محافظت از بعضی مواد غذایی تازه ، که در فصل های دیگر در دسترس نیستند و یا دسترسی به آن ها ممکن نیست ، آن ها را داخل آب و نمک و یا آب و سرکه نگه داری می کردند تا بتوان از آن ها در طولانی مدت استفاده کرد .

معروفیت ترشی جهانی است :

  • هند
  • ایتالیا
  • مراکش
  • و . . .

ترشی مخلوط

تولید کننده گان ترشی مخلوط و ترشی ها در دنیا

کشور هند نخستین آغاز گر این فرآیند بوده است . در کشور مان ایران نیز از دوران ماد ها ترشی انداختن معمول بوده است .
در زمان های قدیم به خاطر نبود سیستم سرمایشی بیشتر مواد غذایی را با آغشته کردن به محلول آب و نمک نگه داری می کردند .

نگه داری سبزی های تازه در این محلول منجر به حفظ طمع آن در طولانی مدت شده است . ولی نقطه ی آغازین گسترش آن در ارتباط با سفر های دریا نوردان بوده است ، که به خاطر سفر های زیاد و طولانی شان می با استفاده از نمک سود کردن خوراکی ها ، آن ها را در دراز مدت استفاده می کردند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما